פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי

תוכן עניינים

פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי

הצורך בהקמה של עמדות טעינה לרכב חשמלי הוא כבר כאן, ישראלים רבים רכשו רכבים חשמליים והם זקוקים לעמדות הטענה נגישות, כדי שיוכלו לנסוע בו ללא מגבלות.

פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי 

במסגרת ההיערכות לביצוע פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי במיקומים שונים, ליד בתים פרטיים, בחניונים של בתים משותפים, ליד משרדים ובמרחב הציבורי, חברת השירות מקימה ופורסת על פי הצורך את תשתיות התקשורת והחשמל בהתאם לגודלו ולצורתו של השטח הקיים. כל העבודות הללו מתבצעות במימונה של חברת השירות והעלויות אינן מושתות על הלקוחות, או על וועדי הבתים.

אספקת חשמל עבור עמדות הטעינה 

רכב חשמלי אשר מבצע טעינה, צורך בבת אחת כמות גדולה של חשמל. זוהי נקודת אספקה נוספת של חשמל נוספת והיא לא תוכננה מראש כשהוקם הבניין. יש בניינים רבים שמערך החשמל הקיים שלהם אינו מסוגל לספק כמות נוספת זו. עקב כך מהנדס החשמל בוחן את מערך החשמל במבנה הספציפי ובהתאם לכך מזמין הגדלה של נפח החשמל באופן נקודתי למבנה זה. גם העלויות אשר כרוכות בשינוי זה משולמות על ידי חברת השירות.

תחזוקה של המערך החדש 

לאחר פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי יש לבצע באופן שוטף פעולות תחזוקה שונות כדי לוודא שכל העמדות פועלות באופן תקין ואין בהן ליקויים או תקלות. אנשי השירות מבצעים את מלוא הבדיקות שנדרשות, כמו כן פעולות בקרה ואם הכול תקין אפשר להמשיך ולהשתמש במכשור מתקדם זה, עבור הפתרונות האנרגטיים.

המעטפת המלאה שמעניקה חברת השירות שמתחילה מסריקה של השטח, דרך הכנת התשתיות הגדלת אספקת החשמל אם יש בכך צורך, התקנתן של העמדות החכמות והתחזוקה השוטפת מעת לעת, מעניקה ללקוחות שקט נפשי והם יודעים שכל הפעולות הנדרשות מתבצעות כראוי ובאופן מקצועי.

התחשבנות פיננסית 

בעת פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי יש עלויות רבות אשר קשורות בתשתיות, בחשמל ובהתקנה עצמה. הלקוחות אינם משלמים זאת, אלא חברת השירות נושאת בכל ההוצאות.

לגבי החיוב של בעלי הרכבים בכמות החשמל שכל אחד מהרכבים צרך בשבוע או בחודש, מופק דוח מסודר וברור בעמדת הטעינה החכמה. דוח זה מפרט את מלוא המידע לגבי מועד אספקת החשמל והכמות ובהתאם לכך בעל הרכב מעביר את הסכום שנקבע לוועד הבית. תהליך זה מתבצע באופן מסודר ונוח ובדרך זו וועד הבית מקבל את מלוא הכספים מבעלי הרכבים השונים במועד וזאת טרם מועד התשלום לחברת החשמל. 

לאור זאת וועד הבית אינו צריך לרוץ אחרי בעלי הרכבים בנושא גביית הכספים ולא יוצר מצב שוועד הבית מממן את בעלי הרכבים. 

החשיבה של חברת השירות היא מקיפה ומעמיקה,  הם הביאו בחשבון את כל הצרכים הקיימים ולכן הפעילות שהם מבצעים מעניקה מענה מלא בנושא פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

יצירת קשר

פרטים נוספים? השאירו פרטי יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם!