התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

תוכן עניינים

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

תהליך התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף מורכב מכמה רבדים שיש לבצע את כולם על פי סדר מסוים כדי להגיע לתוצאה המושלמת.

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

הקידמה והרצון להפחית את זיהום האוויר בעולם ברחבי הארץ הובילו לכך שהחלו לייצר ולייבא רכבים חשמליים ואוטונומיים. המכירות המוגברות של הרכבים הללו, מצריכות היערכות מהירה של וועדי הבתים כדי להעניק מענה לבעלי הרכבים הללו אשר מתגוררים בבנייני המגורים. 

הן אם מדובר במבנים ישנים או חדשים יחסית, לא בוצעו בעת הקמת החניון הכנות ספציפיות למטרה זו בחניונים ולכן יש לטפל כעת במלוא התשתיות, כדי שבעלי הרכבים יוכלו לנהל את חיי היום יום שלהם שכוללים הטענה של הרכב שלהם על פי הצורך. 

החיבור עם חברת שירות מקצועית 

עם הפעלת העמדות נחשפות ההשלכות שלהן, כמו העובדה שהדבר גורם לנפילות חשמל, הצורך בתשתיות מורכבות, בהפעלת ביטוח ועוד. 

חברת השירות מודעת לכל ההשלכות הלו ולכן היא מטפלת בכל מקרה מסוג זה באופן מיומן, כדי לפתור כל בעיה ולאפשר עבודה חלקה וללא תקלות. 

שיטת העבודה של פריסת התשתיות 

חברת השירות מבצעת את מלוא פריסת התשתיות של תקשורת ושל חשמל אשר נדרשות עבור התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף. העבודות כולן מתבצעות על חשבונה של חברת השירות ולכן אין עלויות לא צפויות לדיירים, או לוועד הבית. 

מהנדסי החשמל של החברה בוחנים לעומק את מצב אספקת החשמל מול המציאות הקיימת ובהתאם לכך הם מזמינים הגדלה של אספקת החשמל, או לחלופין חיבור חשמל אחר אשר תואם את הצורך.

חיובי שימוש לצרכנים 

כל אחד מבעלי הרכבים החשמליים אמור לשלם עבור צריכת החשמל האינדיבידואלית שלו. כדי להקל על וועדי הבתים, השיטה החדשה שפותחה לצורך כך פועלת בדרך נוחה במיוחד. באמצעות תוכנה מיוחדת חברת השירות מבצעת תחשיבים מדויקים של צריכת החשמל לכל לקוח. 

על פי החישוב האישי, חברת השירות  מעבירה את מלוא כספים לוועד הבית. עקב כך חברי הוועד אינם צריכים לבזבז כספים מיותרים או לבצע פעולות של התחשבנות. הם מקבלים החזר וכך יש להם מראש כסף בקופה כדי לשלם את החשבונות וזאת לפני תאריך התשלום בפועל. כך הם אינם צריכים להתעסק בניהול הכספים, או בגבייה שלהם. 

הפעלת פוליסת ביטוח עבור עמדות הטעינה

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף אינה עניין של מה בכך וכדי שלא ייגרם לאף אחת מהעמדות הללו נזק בשוגג או במזיד, חברת השירות מפעילה פוליסת ביטוח אשר מבטחת את התשתיות ואת כל העמדות טעינה בבניין ומעניקה לה כיסוי מלא לכל תרחיש. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

יצירת קשר

פרטים נוספים? השאירו פרטי יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם!