התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

תוכן עניינים

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

העולם צועד לכיוון שימוש רב היקף ברכבים החשמליים והאוטונומיים ולכן יש להיערך לכך ולהקים עמדות טעינה לרכבים חשמליים בכל מקום, כדי ליצור נגישות ונוחות מקסימלית עבור בעלי הרכבים הללו.

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

ציבור הנהגים ברכבים חשמליים זקוק למעטפת מורכבת של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי. כל אחת מהן תשרת אותו בנקודות שונות, ליד הבית, המשרד, במרחב הציבורי ועוד. כדי להעניק ללקוחות שירות רוחבי מתחילתו של התהליך ועד סופו, בנתה החברה דפוסי עבודה איכותיים ומקצועיים אשר מעניקים לבעל הרכב את מלוא המענה הנדרש.

החברה מספקת עמדות טעינה ייעודיות בכל אחת מהנקודות הללו ובעל הרכב מבצע את ההטענה על פי הצורך שלו. זאת באמצעות התחברות למערכת מתוחכמת של ניהול ההטענה מרחוק, אשר מאפשרת לו להשלים את הטעינה, תוך מתן הנחיות פשוטות וברורות. 

נקודות בעייתיות בנושא עמדות הטעינה 

כיוון שמדובר בהליך חדש יחסית, יש כשלים במערכות הקיימות לאור חוסר בידע וחוסר ההתאמה לצורך החדש. לאור זאת כאשר אנו מבצעים התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי, אנו נחשפים לנקודות בעייתיות ולכן מוצאים דרכים יצירתיות לפתרונות מעשיים, כדי שהכשלים הללו לא יעצרו את הליך ההטענה. 

לעיתים קרובות מסתבר שאין מספיק חשמל בבניין ולכן כאשר בעלי הרכבים מבצעים הטענה, הדבר גורם לכך שיש נפילות של חשמל. באופן טבעי הדבר מפריע להתנהלות השוטפת בביתו של כל אחד  מדיירי הבניין. לכן בהתאם לכשל הספציפי, החברה מזמינה הגדלה של כמות החשמל למבנה זה על חשבונה, או לחלופין היא מזמינה חיבור חשמל.

היתרונות של התקנה מקצועית של עמדות טעינה 

מדובר בחברה מקצועית אשר פועלת באמצעות עובדים מיומנים בתחום זה, לכן היא מספקת את התחזוקה השוטפת של כל נושא תשתיות החשמל עבור התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי. מעבר לכך צוותי החברה מתחזקים באופן שוטף את כל המערכות הייחודיות של מערך זה ובדרך זו הם מייתרים את הצורך של הלקוחות להתעסק בתחום שהם לא מקצועיים בו. החשש הוא שהם עלולים לבצע התקנה שהיא אינה בטוחה לשימוש שוטף ולכן החברה משאירה את כל הטיפול בנושא עמדות טעינה חכמות לאנשי השירות שעברו הכשרה בנושא חדש זה.

היבטים נוספים בבתים משותפים 

חיבור של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי גוררת בעיות שונות שוועדי הבתים נדרשים לטפל בהם כמו ניהול החיובים הכספיים עבור השימוש הפרטני בתוספת של חשמל עבור כל אחד מהדיירים שיש ברשותו רכב חשמלי. כמו כן היערכות טכנית בחניונים אשר וועד הבית אמור לשלם עבורה ומדובר בסכומי כסף משמעותיים בתקציב של כל אחד מוועדי הבתים. 

נושא בעייתי נוסף הוא הצורך בהרחבת פוליסת הביטוח של המבנה, לאור ההשקעה וההרחבה שבוצעה, כדי לענות על הצרכים של הדיירים שהם בעלי רכבים חשמליים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

יצירת קשר

פרטים נוספים? השאירו פרטי יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם!